Undervisning

Undervisning i Haderup Rideklub.

I Haderup rideklub er der plads til ryttere i alle aldre og på alle niveauer, når det drejer sig om dressur.

Vi tilbyder følgende

Begynder dressur, Øvede/konkurrence dressur.
Spring for øvede/konkurrence.

Priser for undervisning:

Undervisning:

Onsdag hver uge: 220 kr. for 45 - 60 min
Torsdag hver uge: 220 kr. for 30 min.

Efter aftale: Begynder/øvede: 100 kr. for 30 min.

Har du spørgsmål eller ønske om undervisning kontakt Pernille på 23 92 99 64 (helst SMS).

UDEfrakommende brugere at faciliteterne skal registrer sig i det hæft som er ved døren inde i ridehuset - hæftet hedder CHR hæfte HARI. Her skal registrers dato HVER GANG nogle af klubbens faciliteter bruges - udnyt pladsen på siderne, så man ikke behøver udfylde ''stamdata'' (CHR, navn på hest osv.) hver gang.

Undervisning skema

Mandag

Tirsdag

Lørdag

Søndag

Ridehus kan frit benyttes lige pt.

Springundervisning kl. 17.15 - ??

Eneundervisning dressur v. Vibeke Thomsen kl. 18.30 - 19.30

Ridehus kan frit benyttes lige pt.

Løsspring

Ridehus kan frit benyttes

På vores Facebookside Haderup Rideklub - Medlemmer, vil der hver søndag blive lagt et opslag ud med de dage med undervisning, hallen er kun lukkede om onsdagen til spring undervisning og dressur undervisning om torsdagen.

Hallen kan lukkes, hvis der er et ønske om at løsspringe om lørdagen i tidsrummet i skemaet, dette gøres ved at meddele til bestyrelsen på enten 23 92 99 64 eller 20 70 45 99 (helst SMS) - hvorefter det udmeldes på Facebooksiden Haderup Rideklub - Medlemmer.

Har du et ønske om selv at medbringe en underviser, skal bestyrelsen kontaktes, hvorefter underviser godkendes. Skal du modtage undervisning udenfor klubbens undervisere, skal det meldes ind til Heidi Zwick på 31 51 91 24 så snart man aftaler noget, hvorefter det kommer på ugeplanen som offentligtgøres på Haderup Rideklub - Medlemmer. Prisen for at modtage undervisning er 20 kr til klubben - dette afregnes bagud til den 1. i hver måned efter ugeplanen.